Известие

Collapse
No announcement yet.

След диагностика...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Глъхне в ниските обороти . ДЕбито неможе ли да се почисти или поне да пробвам преди да взема друг? ами за 3-тата грешка колеги ? Данеби да е термостат?

    ---------- Post added at 12:39 ---------- Previous post was at 12:36 ----------

    Колата е 1.9ЖТД

    Comment


    • #17
      Дебитомерът може да се почисти, въпреки, че има случаи в които неправилен начин на чистене го утрепва тотално.
      Затова потърси информация по въпроса с чистенето. Във форума има достатъчно.
      Едва ли причината за третата грешка е в термостата.
      Да не би светлинната индикация до стрелката да е подменяна с друга? Примерно със светодиод?
      Тази грешка възниква, когато ECU-то намира, че параметрите на индикацията не са в норми, независимо от това, че минава първоначалният чек.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • #18
        Колега лампичката ми е изгоряла на таблото за градусите.Забравих да спомена че, колата вдига повечеко градуси и колко нормално градуси е да дигне 90? или трябва да седи на стрелкичката преди 90градуса?

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от alfist156 Покажи съобщение
          Колега лампичката ми е изгоряла на таблото за градусите.Забравих да спомена че, колата вдига повечеко градуси и колко нормално градуси е да дигне 90? или трябва да седи на стрелкичката преди 90градуса?
          Нали по-нагоре те попитах, дали въпросната лампа светва при първоначалния чек? Ти отговори, че светва. Или бъркам?
          Сменяй я, щом е изгоряла. Най-вероятно в това е причината за третата грешка.
          Тези стрелки не винаги показват много точно, но щом стрелката стои около 90 гр. и не прави големи отклонения от там, вероятно термостатът си е ОК.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #20
            Да найстина ти казах,че свети но днес като я запалих и ми направи впечатление че не свети.

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от alfist156 Покажи съобщение
              Да найстина ти казах,че свети но днес като я запалих и ми направи впечатление че не свети.
              Щом веднъж свети а друг път - не, може и да има калпава връзка между нея и ECU - то. Както и да е - провери какъв точно е проблемът с лампата и го отстрани. С това ECU - то няма да записва повече въпросната грешка.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #22
                Добре колега.А всеки път като дам на контакт ли трябва да светва тази червена лампичка?

                Comment


                • #23
                  Точно така. Има случаи в които дори и веднъж на няколко паления да има неизправност по някоя периферия на ECU - то, то пак вдига аларма. Пример за такова нещо, доколкото знам, е модулът за подгревните свещи.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #24
                    колега а някакъв спрей за този дебитомер да ми препоръчаш

                    Comment


                    • #25
                      Изопропанол:



                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #26
                        Мерси

                        Comment


                        • #27
                          ...
                          Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 09:54.

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от nickgaidarov Покажи съобщение
                            Дебитомер се чисти единствено със специален спрей за почистване на дебитомери. И с нищо друго.
                            Ето например как изглежда един от тях: http://www.supercheapauto.com.au/onl...ecommendations.
                            Продават се и в България - като горепосочения, на Лики Моли, и други.
                            Дам , но най-разумният вариант за мен е да се вземе нов , разбира се ако има възможност и му се отделят пари за това цилиндърче ... с спрея може да го съживи малко но не е същото като с нов ..
                            Alfa Romeo 156 2.4 20v "TI" - Ex ..
                            Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed - Ex ..
                            Fiat Bravo 1.9 JTD 105hp - Ex..

                            Comment


                            • #29
                              ...
                              Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 09:54.

                              Comment


                              • #30
                                В неговия случай , чистенето няма да помогне.

                                Щом дава Р0110 - ниско ниво на темп. сензор, означава, че направо е думнал дебитомера. От там следва и Р0101 ( това направо ти казва че нямаш дебитомер )

                                Ако някой иска , мога и да обясня как работи точно дебитомера (Някой пък може да иска да обясни не се натискам )

                                Ама според мен няма смисъл да се набутваш едни 10 лв за спрей.
                                Alfa Romeo 155 1.8 8v '95 - Ex ... Alfa Romeo 156 2.0 TS '99 - Ex ...
                                Alfa Romeo 156 SW Facelift 2.4 JTD M-JET 20v '04 +++
                                Alfa Romeo GTV Phase 1 2.0 20v Тurbo '95 + Още едно 2.0 ТС ....

                                Comment

                                Working...
                                X